-->

بالفيديو.. ياسمين صبري: أنا اتضحك عليا في فستان افتتاح الجونة و«استنوا الختام»


ياسمين صبري

أعرب عدد كبير من الجمهور عن عدم إعجابه بإطلالة النجمة ياسمين صبري في حفل افتتاح “مهرجان الجونة السينمائي” الأول، المقام حاليًا في الغردقة.

وعقّبت ياسمين على الموضوع خلال لقائها في برنامج “كل يوم” مع عمرو أديب، وقالت إنها انزعجت بعض الشيء من التعليقات التي جاءت بشأن إطلالتها، خصوصا وأنها لم تكن معجبة بها هي الأخرى، ولم تخترها.



كما عبرت عن غضبها من الفستان الذي ظهرت به في حفل الافتتاح، مؤكدة أن مصممة الأزياء الخاصة بها خدعتها فيه.



وقالت ياسمين عبر صفحتها الشخصية على موقع الصور الشهير “أنستجرام” تعليقًا على ذلك الأمر: “أنا طلبت من الستايلست بتاعتي ديزين تاني من Jasmiko وهي بعتتلي الذهبي وضحكت عليا كأنه custom made، واكتشفت إنها كدبت وإن هي مطلبتش اللي أنا عايزة وطلبت من الـcollection بتاعه وده اللي أنا قصدته بإن الفستان مكانش عاجبني لأنه مش ده اللي أنا طلبته لأن الستايلست كدبت عليا وجابتلي حاجة تانية”.

وتابعت: “أنا بحب يوسف الچاسمي وبحب تعامله وهو مصمم عالمي ولي الشرف إني أكون بنقي فساتييني من عنده، وانتظروا فستان الختام من يوسف الجاسمي”.

— فستان حلقة عمرو أديب أمس من تصميم العالمي @yousef_aljasmi انا طلبت من الستايلست بتاعتي ديزين تاني من Jasmiko وهي بعتتلي الذهبي وضحكت عليا كأنه custom made و اكتشفت انها كدبت وان هي مطلبتش ال انا عايزة و طلبت من ال collection بتاعه. وده ال انا قصدته بإن الفستان مكانش عاجبني لانه مش ده ال انا طلبته لان الستايلست كدبت عليا وجابتلي حاجة تانية. معلومة: انا بحب يوسف الچاسمي و بحب تعامله وهو مصمم عالمي ولي الشرف اني أكون بنقي فساتييني من عنده. و انتظروا فستان الختام من @yousef_aljasmi 💕 #سوء_تفاهم
A post shared by Yasmine Sabri (@yasmine_sabri) on Sep 28, 2017 at 12:54am PDT


شكرا لمتابعتكم خبرعن بالفيديو.. ياسمين صبري: أنا اتضحك عليا في فستان افتتاح الجونة و«استنوا الختام»
 في بكبوزة ونحيطكم علما بان محتوي هذا الخبر تم كتابته بواسطة محرري مباشر 24 ولا يعبر اطلاقا عن وجهة نظر بكبوزة  وانما تم نقله بالكامل كما هو، ويمكنك قراءة الخبر من المصدر الاساسي لهه من الرابط التالي مباشر 24 مع اطيب التحيات.

إرسال تعليق

أحدث أقدم