-->

عالصبحية.. بيفرق معاك كلام الناس ولا لأ؟


جورج وسوف صاحب الأغنية الشهيرة كلام الناس


خصصت الإعلامية فاطمة مصطفى، الفقرة الأولى من برنامجها "عالصبحية"، المذاع على الراديو 9090، اليوم الإثنين، عن "كلام الناس وتأثيره علينا".

وجاءت مشاركات المستمعين، متباينة كالتالى: "لو فرق كلام ناس معاكى هتعيشى فى تعاسة، فى ناس كتير هتقول مش فارق بس بتعمل الغلط والناس تتكلم عنهم بالوحش ويقولك مش فارق معايا إذن ده الصنف البجح، كلام الناس بيفرق معايا بس أنا عارف الوش الكداب والوش الصادق فمش كل الكلام بيفرق معايا، الناس ما ينفعش ما تتكلمش علشان كده الواحد بياخد الحاجة الحلوة من كلام الناس وبيعمل ديليت لباقى الكلام، كلام الناس لا بيقدم ولا بيأخر، أنا مش بيفرق خالص كلام الناس معايا لأن أكيد الحمد لله الواحد عنده ثقة بنفسه، بصراحة أنا بيفرق معايا كلام الناس جدا، كان فى الأول بيفرق معايا بس الناس بتتكلم وبتدخل فى أى حاجة دلوقتى مش بيفرق معايا خالص، طول ما الواحد بيرضى ربنا عمره ما يهمه كلام الناس، أكيد طبعا يفرق معايا لأن ببساطة محدش عايش لوحده، لو حطينا كلام الناس فى دمغنا مش هنخلص من المشاكل".

                 




شكرا لمتابعتكم خبرعن عالصبحية.. بيفرق معاك كلام الناس ولا لأ؟؟ في بكبوزة ونحيطكم علما بان محتوي هذا الخبر تم كتابته بواسطة محرري مبتدا ولا يعبر اطلاقا عن وجهة نظر بكبوزة  وانما تم نقله بالكامل كما هو، ويمكنك قراءة الخبر من المصدر الاساسي لهه من الرابط التالي مبتدا مع اطيب التحيات.

إرسال تعليق

أحدث أقدم